20 saker jag måste göra när jag loggar in igen

1. Säga "GIIIIIIIIIIIIIIIIILL ♥♥♥♥♥"

2 Prata med Gill (som också har tagit en ss paus)

3. Skrika "WOOOOOOOOHOOOOOOOO MOONWOOD IS BACK"

4. Säga "SAAAAAAAAAAALLY ♥♥♥♥♥"

5. Prata med Sally (hoppas hon är inne då)

6. Säga "NEEEEEEEEEEELLIE ♥♥♥♥♥"

7. Prata med Nellie (hoppas hon är inne då)

8 Fortsätta prata med lill gill på grill

9. Berätta för Gill om den engelska versionen och hur turkig chatten är.

10. Berätta för Gill om TOP SECRET saker.

11. Berätta för Gill att jag skaffa sr igår så att allt skulle va klart när jag börja spela.

12. Berätta för Gill att jag läste på Ruths blogg att man kan köpa sr via sms igen.

13. Köpa en såndär grej som gör att hästarna blir ":D"

14. Gå med i Allis klubb.

15. Säga åt Gill att göra det.

16. Göra fisk uppdragen som jag missa.

17. Shoppa.

18. Tävla Fire (Det gör jag nog innan)

19. Dö

20. Börja leva igen


Kommentarer
Nellie Northside

Saker jag ska göra när jag loggar in igen:

Skrika "BRIIIIIIIIIIT <3 <3 <3 <3"

Stalka Brit i en halv evighet c:<

2012-07-07 @ 21:53:44
URL: http://nelliestarstable.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0