Bannad, jag skiter i er ss

Hej xP
 
 

Fick precis reda på att jag är bannad pga "olämpligt beteende i chatten" xDDD Jag-är-naturligt-olämplig xDDD Om nån undrar varför jag blev bannad var det NÅN som anmälde mig xD Hmm Nicole Highlee/Esther Easthall kanske? xD Jag skiter i dig lilla skit alla hatar dig ändå xD 
 
 

Ang ss: JAG SKA ANMÄLA ER FÖR ATT HA SNOTT MINA PENGAR! Och kom inte med "Du accepterade våra medlemms villkors blablala FÖR JAG HADE INGET VAL xD som om jag läste de ändå xD 
 
Aja jag ska hem till moonie nu (Montana winterstar) xP See ya alla söta och fula ♥


Kommentarer
Queen <3

hur länge e du bannad? o.O

Svar: Inte länge till, inte efter att jag stämt ss >:3
britneystarstable.blogg.se

2012-07-17 @ 20:53:08
URL: http://nikkebelle.blogg.se
esther

så jävla fail, montana winterson hette "hon" igår ;) HAHAHA

2012-07-17 @ 23:31:58
URL: http://estherochmoll.blogg.se
Ruth

Varför betedde du dig olämpligt från början? Du är skyldig att känna till reglerna oavsett om du läser dem eller inte (det är upp till dig om du tänker riskera att bli avstängd eller inte). Anklaga inte någon annan för att ha anmält, oavsett vem, tänk på att det var du som ställde till det från början genom att bryta mot regler. Det är liksom ganska uppenbart att man kan bli avstängd om man gör det. ;_;

2012-07-18 @ 00:04:55
URL: http://shortwood.bloggo.nu
Gillian Bluestar

Hah,du skulle ha sett mig igår ;)Jag dampade en aning på Nicole xD

2012-07-18 @ 07:23:03
URL: http://DreamyGill.bloggplatsen.se
Kelia M.

Du kan ju alltid försöka anmäla SS men chansen att du får tillbaka pengarna du lagt ut på spelet är minimal. Även om du inte har läst användarvillkoren så accepterade du dem när du registrerade dig och de går inte att överklaga. Det finns inget som ger någon användare på SS rätt att "bete sig olämpligt i chatten". Om folk snackar skit om en behöver man inte svara. Anmäl dem istället för att ge tillbaka. Som du ser så får man inte ut något bra av det.

2012-07-23 @ 23:49:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0