Svar på kommentar

Nellie Northside om Osäker, en fråga till er:
Hej Brit.
Vill bara säga att jag förstår dig. Nej, inte på det där sättet jag-säger-att-jag-förstår-dig-för-att-jag-vill-vara-en-trevlig-människa-tada-tada.
Du såg mitt inlägg innan, antar jag, eftersom att du kommenterade...
Men vill bara säga att du är en otrolig människa och att jag vill hålla kontakten med dig. Bryr mig inte om någon av oss är med i GF eller whatever. Vill bara ha dig som vän.                         



Svar: Nellie du är bland de roligaste och snällaste personerna jag träffat på ss, vet att jag kan lita på dig till 100% Önska alla mina vänner va som du men nej nej idioter måste ju finnas annars är det ju inte kul -.- Mejlar dig när jag är tbx! xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0