Osäker, en fråga till er

Hej!


Är ganska osäker, ena sekunden till jag bara ta livet av egoisiska människor som tror att de är något för att de är populära i spelet. Folk som blir sura på folk som försöker va som de.

En fråga till ni som känner igen er själv när jag säger så, har ni ett samvete?


Jag är rädd för att komma tillbaka till starstable tack vare folk som er. Jag syftar inte precis på någon men jag vet att många känner igen sig när de läser det här.


Ang GF, är säker på att typ hälften av mina vänner har glömt bort vem Britney Moonwood är. När jag gick ur GF för länge sen slutade alla där prata med mig. Och nu när jag är kickad, vad gör de nu? Jag vill veta hur falska ni är.



Jag har dock vänner som stöttar mig som är med i GF och folk som inte är det! Kan inte säga att det är många nu men jag vill bara logga in igen för att se hur falska ni är.


- Britney varför är du med i Golden Fighters? Sa en av mina nära vänner samma dag som jag tänkte ta en paus på.

- Ja för att typ alla mina vänner är medlemmar där. Svarade jag

- Men varför vill alla gå med där? Är det så speciell?


Den sista frågan kunde jag inte svara på. Det går inte... Vad ska jag säga? Jo April&Iza äger klubben så det är nog därför folk vill gå med. eller?


Men det jag sa om mina vänner är inte sant, Inte sant alls för när jag sa i klubb chatten att jag slutar sa en av mina "vänner" "Jaha okej hejdå ;)" sen fler ";)"


Esther Easthall

Det finns andra klubbar och andra människor. GF är inte den enda bra klubben precis.

Fin blogg :)

2012-07-05 @ 11:36:44


Ja Esther du har helt rätt! Det finns andra roliga människor! Jag är med Gill och tycker hon är bäst fast hon inte är med i GF? SO WHAT? Är man något extra om man är med där?! Jag träffa en tjej i Moorland förut som avgudade mig för att jag va med i GF! Det är bara en klubb alla, en klubb med 2 ägare som kämpat hårt men som jag känner mig sårad av ja så är det





Kommentarer
Nellie Northside

Hej Brit.

Vill bara säga att jag förstår dig. Nej, inte på det där sättet jag-säger-att-jag-förstår-dig-för-att-jag-vill-vara-en-trevlig-människa-tada-tada.

Du såg mitt inlägg innan, antar jag, eftersom att du kommenterade...

Men vill bara säga att du är en otrolig människa och att jag vill hålla kontakten med dig. Bryr mig inte om någon av oss är med i GF eller whatever. Vill bara ha dig som vän.

2012-07-07 @ 00:00:47
URL: http://nelliestarstable.blogg.se/
Bella Seaside

Jag är med i GF. Men det är som alla klubbar!
Jag gillar Iza och April. Men alla tycker olika!
Det är också bara en klubb...
Ja, hur kan de veta att de har den största klubben/bloggen eller vad det var?

2012-07-11 @ 08:51:53
URL: http://www.starstableryttarna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0