fakes BYE

Hej
 
 

Måste säga att jag mår skit tack vare en verson nu. Du har 3 namn och alla 3 är like fakea som du. Jag vill inte ha något med dig eller Blue bubbles att göra! Slutar nog på ss tack vare dig och klubben du är med i. Jag syftar inte på April eller Iza för de har inte gjort ett skit. Jag syftar på personen som inte har eller kommer förändras. Hon kommer va den hon alltid ha varit.
 
Vet ni vad jag mer fått reda på? Att en av mina närmaste vänner visste om den stora lögnen och hon sa inget. Tack. Jag vill inte ha något med dig att göra heller. 
 
 
Jag hatar er! Jag hatar er så mycket!
Men det var självklart att det skulle va ni 2 igen, vem annars? Mina fiender som har slutat på ss som gör ett come back? Eller jo. Du var ju en av mina fiender som gjorde ett come back.
Jag trodde att du hade förändrats men det hade du inte. Du är samma taskiga tjej som tidigare förstört mitt liv


Kommentarer
Hanna Goldnight

Vad händer finaste? Finns alltid här om du vill prata! ♥

2012-07-15 @ 14:42:54
URL: http://Babyjumperss.bloggo.nu
Gillian Bluestar

Finns alltid!Och det vet du bästa♥

2012-07-16 @ 19:05:14
URL: http://DreamyGill.bloggplatsen.se
Ruth

Motivera vad som gör personen till en hemsk person i stället för att blint anklaga den på en officiell blogg där den inte får chansen att försvara sig.

2012-07-17 @ 04:50:57
URL: http://shortwood.bloggo.nu
Gillian Bluestar

Sorry var brb,men när jag kom tbx logga du ut och jag hann precis se att du skulle sluta ss!AZZÅ NEJ!NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ!Kunde f*n skriva en bok om hur mycket jag älskar dig♥Jag kan gå runt i hela Sverige och berätta det för ALLA!F*n heller att du slutar..!

2012-07-17 @ 12:03:06
URL: http://DreamyGill.bloggplatsen.se
nancy Moonnight

Hejsan svejsan Brit!
Länge sedan sist, huh? ;D
Ja iaf, jag vet inte vilken person i SS du syftar på, men du borde inte ta åt dig, va den kisse misse brit du alltid varit, så stalkar jag dig som vanlig =^.^=
/Nanc <3

2012-07-17 @ 17:47:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0