VARNING FÖR KOPIOR! -.-

Hej!

Igår fick jag reda på att jag, katten, Alicia och Ruth har kopior, alltså folk som har gjort en gubbe som ser ut som en själv. Idag blev kopiorna fler. Tyvärr fick jag inte kort på min kopia men jag fick höra att hon sprang runt och sjöng "bää bää vita lamm" x,D Så det min kopia försöker göra är att skämma ut mig =P Fast jag har en blond fläta nu och min kopia har fortfarande mitt röda hår ;D


Sophia Riverfalls kopia





Ruth Shortwoods kopia (kopian borde få veta att Ruth nu mera har vitt hår ;D)





Kattens kopia





Det finns många fler kopior men jag har inte kort på alla.


MVH


Kommentarer
Kelia Moonwater

morr Så arg jag blir!! Varför gör folk så!? Det är bara ett spel >_<

Bara för att folk är aktiva i spelet och skapar en blogg så finns det ingen anledning att bli avundsjuka och försöka förstöra för dem >_<

2012-05-01 @ 22:12:54
URL: http://starstablelegacy.blogspot.com
sofia friendnight

har en kopia o det e jag XDhaha gjorde en gubbe till odöpte den till Sophia Friendnight så om ni ser en gubbe som heter det e det jag =)

2012-05-17 @ 17:51:51
Kelia Moonwater

Fast självklart så kan det ju vara en person som är ny på SS och tog namnen för att den tyckte att det var fint och för att det var ledigt ^^ Så alla "kopior" är säkert inte taskiga ^^

2012-05-24 @ 22:58:22
URL: http://starstablelegacy.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0