Paus

Hej!


Som de flesta vet har jag tagit en paus från ss och det här inlägget kommer lite sent men bättre sent än aldrig :P
Jag och Gill bestämde oss för att ta en paus från all starstable stress, bråk och allt annat skit man får av starstable.

Och det här var för ungefär en månad sen.


Jag hade sagt i flera dagar att jag inte pallar med starstable längre men kunde inte sluta och lämna Gill, så vi slutade tsm och vi ska börja spela igen tsm. Efter att jag träffat Gill igen vet jag inte om jag ska va kvar på svenska starstable, trivs bättre i den engelska versionen och ja den är öppen, kolla själv. Fast jag kan inte säga att alla är så snälla där häller x)


Jag får se sen hur det blir är verkligen inte säker. Starstable är inget vanligt spel och jag är inte posetiv när jag säger så! Man mår dåligt och blir svagare men ändå vill man bara spela mer. Jag önskar att jag var en nybörjare i Moorland föralltid, som bara hade en vän som var Gloria Moonfall, som jagade andra spelare och garva ihäl sig för allt. Men nej så blev det inte, efter ett tag starta jag och Glors vår första klubb Cool Cats Riders det var en misslyckad klubb, vi sparka ut folk som inte kom på lektionerna och uteritterna, men som sagt vi var bara två nybörjare som trodde att vi kunde allt om starstable. Vi hade en ganska aktiv tjej i klubben, Wilma Snowfield hoppas du minns det här, det var så jag lärde känna Wilma. Men till slut gick hon ur klubben och starta en egen och vi tappa all kontakt.

Jag och Glors hittade till vår första utställning som var på en DC båt, en oseriöst utsällning som jag ändå aldrig glömmer.

Till slut vill jag ha en egen utsällning och jag mejla folk som Britney Starhill som jag ofta brukade tävla mot då, måste säga att jag fortfarande mäter mig med dig Britney när det gäller topp listorna! Men tillbaka till utällningen nu, jag red till Moorland för att göra reklam då jag träffa Esther Skylake för första gången, vi skulle ha en utsällning klockan 4 båda två och det första Esther sa när jag sa att det var utsällning va "Men det var ju copyright på idén!" jag förstod inget men jag berättade för henne att jag hade varit på en annan tjejs utställning och att jag inte visste att Esther hade hittat på de på starstable. Jag och Esther blev vänner och jag hjälpte henne med att få folk att sluta sno idén (som sagt jag var ny!) Vi träffade någon Nikki som bara igonrerade oss och till slut började vi jaga henne och så, då kom en tjej och sa "Nikki varför jagar de dig?" den tjejen var Hazel Darkside vi blev vänner genom att köra kull.

En dag red jag till Vingården då jag träffa Alicia Starnight och de andra från klubben Jorvik riders någon som också var där va Wilma. Hon sa åt Alicia att bjuda in mig till klubben som var rikgit bra! När jag gick med visste jag inte om bråket med April Starwood och Izabella Bluefield allt jag visste var att de var 1:a på alla topplistor. Den klubben var verkligen bra, Glors var också med där. Vi hade catwalks på RH taket och massa annaat kul. Till slut gick 2 nya tjejer med i klubben Gillian Bluestar och Kate Flowerhill ( är osäker på kates efternamn) allt jag visste om Gillian var att hon var med Kate hela tiden.

Jag hade mina vanor att vakna 06,00 för att hinna spela starstable innan skolan börjar. Någon som alltid var inne då var Gillian. Det var så vi blev vänner!

Det blev mycket bråk till slut och det var tack vare att Wilma blev sur på mig för ett bråk med April vid Vingården jag grät för första gången tack vare spelet


Till slut upplöstes Jorvik Rides och Alicia gick med i April & Izas klubb.
Tiden gick och det blev ännu mer bråk, det var efter att jag hamna i bråk med Steff&Wilma och de andra i Winery ponies jag gick med i April&Izas klubb! Just det jag sa aldrig hur jag lärde känna Steff! Jag lärde känna
Stephine Snowhall samma dag som jag bråka med Wilma och gick ur Jorvik riders.


Jag och Wilma bråka och blev vänner igen jätte många gånger! Men till slut kom Ruth Shortwood in i bilden. Första gången jag såg henne var vid Minka min första tanke var "thh jag är mycket snabbare" men nej hon var snabbare.


Saker jag aldrig glömmer:


Jag glömmer aldrig hur jag och Gill brukade säga att våra hästar hade rymmt och be varandra om hjälp att hitta de! Vi brukade ha så kul! får tårar i ögonen när jag skriver det här.


Och jag glömmer aldrig vad jag och du Wilma brukade hitta på Wilma katten & Brit vovven


Glömmer aldrig hur jag träffade Soppan, det har jag inte berättat om Sophia Riverfall det är omöjligt att inte gilla dig!


Jag glömmer aldrig när jag trodde jag hade förlorat Gill 4 ever!
♥ ya Gill





Jag har varit dum många gånger under min starstable tid men alla gör misstag, de ända misstagen jag inte tycker ok är när man gör samma misstag flera gånger






Kommentarer
Sofija

Fint inlägg <'3 //Soppan, ja det e jag c:

2012-07-04 @ 13:51:15
URL: http://itsssofija.blogg.se/
Kelia Moonwater

Jag har haft tur och sluppit (nästan) allt bråk. Vad jag vet så är det bara en tjej som är sur på mig p.g.a. att jag anmält henne till supporten efter att hon skrivit taskiga saker i chatten...

2012-07-04 @ 17:18:00
URL: http://starstablelegacy.blogspot.com
Steffie

Naaw, glömmer aldrig hur jag träffade dig heller <3

2012-07-04 @ 19:10:58
URL: http://starstableplanet.blogg.se/
Ruth Shortwood

Åh, jag fick vara snabb. ;; ;; ;_; <3

2012-07-05 @ 13:26:33
URL: http://shortwood.bloggo.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0