Svår val

Hej igen ^^


Vet inte om jag ska börja satsa på mitt konto på den engelska versionen av starstable. Men jag är ny där och jag vill inte att "ha flera hästar funktionen" kommer och att jag inte kan ha 2 hästar Dx


Det posetiva med den engelska versionen är att jag inte känner att jag behöver kaxa eller ångra att jag loggade in, ja det finns idioter som försöker styla framför nybörjaren Montana Winterbell när de gör det vill jag bara ha Britney där x)

När jag kollar in vissa starstable bloggar mår jag dåligt, jag länngtar efter att logga in på starstable igen men för vad? För att se att jag är kickad ur GF? För att alla mina vänner tror att jag typ är död?!


Hur man kan fästa sig vid ett spel så mycket är jätte konstigt =-/
Vad har starstable som gör det, eller är det bara jag?


Jag saknar starstable men jag är rädd över hur det har blivit, vad ska jag göra nu? Det jag är mest rädd för är hur jag ska klara mig utan GF!? Ska jag stå i kö för att få träffa mina vänner igen?!


Nej nu är jag bara dum.. Gill gav upp sin plats i GF för att jag skulle få gå med! Tro inte att jag har glömt bort det Gill! hur hade Gill det? Ensam i Moorland?!


Hazel Darkside hur gjorde du? Jag vet att du inte ser det här men hur klarade du att sluta så lätt?!




Hjälp mig någon...


Kommentarer
Esther Easthall

Det finns andra klubbar och andra människor. GF är inte den enda bra klubben precis.



Fin blogg :)

2012-07-05 @ 11:36:44
Sofija

Om du hare jobbigt Brit så finns jag v.v xx

Skrev det ifall du behöver ngn å prata me c:

2012-07-05 @ 13:04:20
URL: http://itsssofija.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0