Gyaru

Heeej =^_^=


Irl är jag en Gyrau, sök på gyaru om ni inte vet vad det är. Men nu ska jag börja med det på ss 8D

Vissa tror att Gyrau är sånna som klär sig som de vill osv men det är inte det som det handlar om. Gyarun är noga med vad de har på sig x)

Det finns olika sorters Gyraun, vissa som kär sig i baraa svart, vissa som gillar färgglatt osv. Här kommer några personliga tips ^^ Och Gyaru stilen kommer från japan bara så att ni vet <3


Gyrau på ss? Hur?

Ha inte på dig "tråkiga" kläder, som helt brunt, själv tycker jag det är jätte fult.




Olika Gyaru stilar:


Typsikt Japan =^_^=



Glamorös x)


Pink <3



Det finns ofc många andra Gyaru stilar.



Hästen då? =,O


Hästen ska ALDRIG ha helt brunt! Det är min gyllende regel, och om ni ser mig i ett brunt träns säg åt mig då!



Några exempel










Och håret då?

Ja jag har inte Gyaru hår på ss ÄN. Men så här ska Gyaru hår vah:










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0