JAG VANN :DD

Heej!


GF hade första omgången av Vårcupen idag! :D JAG VANN den! Det stod mellan mig, Nancy och Dakota i slutet. Min dator dampade och stängde ner allt osv, ingen hejade på mig :P folk stod och skrek "DA DA DAKOTA" och nämner bara henne när de pratar om tävligen och "Heja nancy" men de sket i mig :P MEN JAG VANN! Haha losers :D Förlåt men jag ville ha lite hämd! :D MOONWOOD POWER! Jag vet inte vad som hände i slutet, allt gick ju så fel, vi körde Barnoessans 2:a hoppbana i finalen och jag SUGER på den men spel guden GM vakar över mig xD Imorn är final finalen och DEN SKA JAG VINNA! Jag skiter i om folk inte hejar på mig och skriver "DA DA DAKOTA" och "Heja Nancy!"


Ni ska bara veta hur ledsen jag blev i början :P Ni kanske tycker jag överdriver men det är första gången jag kommer 1:a på något på ss, och något jag suger på xD

GOOOOOOO BRIT! MOONWOOD POWER JAOW 8D


Ps: Hoppas ni som sket i mig ser det här :P


Kommentarer
Hanna Goldnight

Nehe du jag sa heja Brit :P

2012-05-26 @ 20:58:59
URL: http://babyjumperss.bloggo.nu
Hanna Silverlund

Du var säkert oxå bra! För du vann ju :P Ska se om jag kan heja imorgon! :DD

2012-05-26 @ 20:59:46
Nancy Moonnight

Men brit då, du ägde ju!! Jag kunde tyvärr inte heja för jag tävlade ju, :( Men jag såg nån i chatten som skrev Heja Brit!! ;D

2012-05-27 @ 10:47:21
URL: http://Moonnight.bloggo.nu
sofia friendnight

JAg hejade lite mer på nancy för när ni körde hoppbanan lå hon sist så det va därför ;) sa "heja Britt" en gång oxå ;)

2012-05-27 @ 11:07:08
Sally Winterstar you know ;3

Wooooohoooooo! Yeyeyeyeeey, goooooo BRIIITNEEEY!



Skulle vela vara med på cupen, men vi skulle åka hem från stugan just då, så det gick inte >.<

2012-05-29 @ 08:17:14
URL: http://jorvik.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0